stage week 2 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu stage week 2 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu

stage week 2

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg jelle

15 September 2014 | Canada, London

de tweede week van mijn stage is voorbij. de eerste week van mijn stage heb ik vooral gekeken naar hoe het hier op het bedrijf werkt. deze week heb ik meer zelf gewerkt en mocht ik ook meer dingen zelf aanpakken en doen. deze week hebben we van de nieuwe vleesvarkens stal de eerste afdeling leeg gelaaien en een paar dagen hierna hebben we de 2e ronde er in opgelegd. deze week hebben we ook op woensdag de zeugen gespeend in plaats van woensdag. de reden hiervan was dat er veel zeugen al op de donderdag uitgerekend waren om te werpen. dus alle zeugen stonden op tijd in de kraamhokken om te kunnen werpen. verder zijn we zondag nog een rondje gaan rijden in de streek rondom het bedrijf. ik heb dus weer wat cultuur kunnen snuiven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jelle

ik ben jelle martens ik ben 18 jaar en ik kom van Etten-Leur. ik ga stage lopen in Canada bij de familie van der zanden

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 3117

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage canada

Landen bezocht: