stage week 3 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu stage week 3 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu

stage week 3

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg jelle

21 September 2014 | Canada, London

Het wat weer een leerzame week. Dinsdag ben ik zelf naar het vleesvarkens bedrijf geweest omdat frans het druk had. Daar heb ik alle werkzaamheden zelf gedaan. Verdere ik ook steeds meer zelf mogen doen. Frans wat vrijdag pas laat terug thuis in die tussentijd heb ik zelf de zeggenschap afgewerkt. Zo waren wel nog een beetje oprijd klaar met al het werk. Gisteren middag zijn wel naar een veiling geweest. Hier werd van alles verkocht van trekkers tot heftrucks. Dit vond ik wel echt mooi om een keer gezien te hebben. Vanavond werk ik ook alles in mijn eentje af op het bedrijf want Frans en handje gaan naar een verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jelle

ik ben jelle martens ik ben 18 jaar en ik kom van Etten-Leur. ik ga stage lopen in Canada bij de familie van der zanden

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 3114

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage canada

Landen bezocht: