stage week 4 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu stage week 4 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu

stage week 4

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg jelle

28 September 2014 | Canada, London

Week 4 is al weer voorbij. Het wat een warme week.soms wat het wel warmer dan 30 graden. En s'nachts had het af en toe gevroren dus dat was wel een groot verschil. Bij de voermachine hadden wel daarom ook veel problemen Door de grote temperatuur verschillen. Je krijgt dan Veel condens vorming waardoor het voer soms blijft plakken. Het voer zakte niet uit de silo's. Dus wel hadden vaak alarm. Verder ging het heel goed deze week. gisteren avond zijn wel naar een stokrace geweest dit was echt mooi om gezien te hebben. Dus deze week heb ik me weer goed vermaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jelle

ik ben jelle martens ik ben 18 jaar en ik kom van Etten-Leur. ik ga stage lopen in Canada bij de familie van der zanden

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 3113

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage canada

Landen bezocht: