stage week 5 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu stage week 5 - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu

stage week 5

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg jelle

07 Oktober 2014 | Canada, London

Week 5 is alweer voorbij. Het was weer een leerzame week. Het weer zat deze week alleen niet zo mee het is nu toch wel wat kouder het worden. Woensdag hebben we Mestvarkens Geladen. Donderdag heb ik de afdeling die leeg was gekomen schoongespoten. Zaterdag zijn weer nieuwe biggen in die afdeling opgelegd. Verder hebben wel gewoon alle werkzaamheden die elke week gedaan moet worden. Zondag zijn ik en Frans naar de niagara falls geweest. Dit was echt prachtig om gezien te hebben ik hadden watervallen al wel op foto's gezien maar van dichtbij was het wel heel mooi. Het was wel een rit van 4 uur om daar te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jelle

ik ben jelle martens ik ben 18 jaar en ik kom van Etten-Leur. ik ga stage lopen in Canada bij de familie van der zanden

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 970
Totaal aantal bezoekers 3111

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 10 Oktober 2014

stage canada

Landen bezocht: