aankomst canada - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu aankomst canada - Reisverslag uit London, Canada van jelle martens - WaarBenJij.nu

aankomst canada

Door: jelle martens

Blijf op de hoogte en volg jelle

01 September 2014 | Canada, London

vorige week zaterdag ben ik aangekomen met het vliegtuig in Canada. mijn reis vertrok vanaf schiphol. om 8 uur vertrok mijn vliegtuig. de vliegtuigmaatschappij heet air transat. het duurde 8 uur voordat ik op mijn eindbestemming was. dat was namelijk in Toronto. het vliegtuig landde rond half 11 in canada. dit is de Canadese tijd dat is namelijk 6 uur terug vergeleken met Nederland. om half 12 zou ik een taxi bus hebben van Toronto naar London. maar toen ik bij de douane aan kwam waar ik mijn paspoort moest laten zien stond er een rij van wel 2 uur dus ik haalde mijn bus niet. ik had naar die busmaatschappij gebeld dat ik het niet zou halen vanwege die lange rij. dus toen kon ik gelukkig de volgende bus pakken. om 4 uur kwam ik uiteindelijk in London aan. In London werd ik opgehaald door simone de dochter van hannie en frans waar ik mijn stage ga lopen.

het bedrijf is van de familie van der Zanden. het is een bedrijf van 600 zeugen gesloten. ik slaap en eet gewoon bij de hannie en frans thuis.